Saturday, February 16, 2013

Proses kelahiran semula

Assalamualaikum


Mungkin ramai yang kenal, ramai jugak tak disebabkan aku ni bukan famous pun siapa je nak baca blog ni. Gaya cakap macam beribu raban followers aje. Kekeke. Okay sebenarnya aku pernah buat blog sebelum ni lah kan. Tapi aku dah delete blog sebelum ni sebab aku rasa gaya penulisan aku macam tak matang aje. Macam lah sekarang ni dah matang sangat. Macam mak mak sangat lah gaya cakap kau ni emira. Lempang diri sendiri. 

Alah kalau korang tengok tajuk blog ni pun bajet bajet aje kan. Ye aku tahu, tak payah cakap sebab aku dah cakap sendiri. Cehh! Mesti pelik tetiba aku delete blog lama lepas tu nak buat balik blog baru. Semua ni memang poyo aje, stick aje lah dekat blog lama kan. Tapi sebab aku ni punya lah malas. Lagi malas dari badak tu, kalau badak tu reti baca then baca blog aku ni, memang satu keturunan dia lenyek aku. 

Aku malas lah nak edit sana sini. So senang cerita aku buat aje lah blog baru. Buat apa nak susah susah kau edit edit kan, kita ni biar melayu tapi jangan bodoh. Eh nak emo emo pulak tetiba mentang mentang pilihan raya nak dekat, mula nak masuk unsur patriotik pulak. Kau ni apehal emira suka menyesong dan menyesatkan bila nak cerita. Diam!

So itu lah, aku bercerita pung pang pung pang ni sebenarnya followers pun takde. Kahkah! sedih betul rasa. Memandangkan aku rasa macam bersendirian sekarang, ececeh! aku hiburkan lah diri dengan lagu ni. Kelakar gilaa, comel pun. Tapi best.




P/s : sekarang ni semua artis memang lahir dari youtube, bukan dari perut mak sendiri dah. Eh. Sekian

No comments:

Post a Comment