Sunday, February 17, 2013

Perempuan dan baju

Assalamualaikum


Disebabkan hari ni aku penat gila, padahal tak buat apa pun dekat rumah tapi kekonon mengada nak exhausted bagai. Ciss! so aku malas nak taip pepanjang. Tapi seperti sedia maklum perangai aku yang suka sangat main internet ni, aku pun tergoogle benda ni. Gilaa aku rasa nak meraung melalak sekarang. Aku cuma mampu berdoa ada orang baca blog aku ni lepas tu tolong belikan aku benda ni, lepas tu esok esok tup tup aku dapat barang dari abang pos laju. Hohemji! kenapa aku berangan tinggi sangat ni. Boleh lempang sekarang. Kekeke



lawa kan, Kalau aku pakai mesti double lawa. Kekeke

Boleh menangis tengok. wuuu

Ni amacam? model paling lawa. Kahkah


Haaaa percaya tak sekarang kenapa aku rasa nak melalak? Korang tengok lah baju laces dengan kain plain yang super duper menarik tertarik debomb tu. Aku dah la jenis tak boleh tengok laces. Kalau aku tengok je mesti aku pun berangan nak pakai macam ni. Perasan nanti akan jadi cantik macam ni jugak. Ciss! suka buat aku berangan lelebih. Salah siapa? salah model ni sebab lawa sangat. Kekekeke

Aku suka sangat. Jadi macam aku cakap, aku hanya mampu berdoa ke hadrat illahi kalau ada hamba Allah tersesat masuk blog aku lalu terbaca entry ni, aku mohon dengan sepuluh jari tolong lah belikan aku baju ni. Wkwkwkwk. Itu lah mengada nak pergi klik sana sini, sekali keluar yang cantik cantik haa sibuk nak jugak, padahal takde duit, buat lah cara takde duit. Tsk Tsk. Kenapa lah aku ni berperasaan seperti perempuan tulen yang begitu berambang mata tengok benda cantik. Hihi

Agak agak terasa nak belikan untuk aku, haaa bukak blog ni okay. Lepas tu buat lah apa yang patut. Kahkahkah.


By Fatin Suhana



P/s : Buat owner baju tu agak agak nak bagi aku free pun aku rasa berbesar hati dan berlapang dada. Cewahh! ayat manis gitew.

No comments:

Post a Comment