Saturday, February 23, 2013

Seharian di mall

Assalamualaikum


Sekarang ni kan aku tengah cuti semester. Lagi beberapa hari aje nak bermanja dekat rumah lepas tu dah kena balik kolej balik. Aaaaa tetiba terasa stress bila pikir nak pergi kelas hanya sebab kena daki tangga yang punyalah tinggi macam batu cave tangga dia baq ang! weii masalah satu ni sebab tangga tu buat ketiak aku berpeluh, bila berpeluh mula lah aku nak rasa tak selesa bagai. Ciss! hilang keayuan dan kewangian aku kejap. Kejap aje lah lepas tu aku sembur balik baby johnson punya cologne tu. Tu lah function dia bawak pewangi dalam beg. Terus boleh sorok segala 'kekurangan'. Wakakaka!


Tapi tu bukan benda aku nak cerita sebenarnya, saja aje bagi intro pepanjang. Sebenarnya aku nak cakap semalam aku pergi tengok wayang *itu pun nak cerita* mestilah! sebab cerita aku tengok semalam haa cerita tu ada dua, so aku nak jugak cakap sebab ada satu tiket tu aku beli memang aku rasa nak %#&*@% lah. Itu bukan mencarut, tu cuma luahan perasaan. Kekeke.


Disebabkan dah lama tak keluar dengan perangai aku yang suka terperuk dalam rumah aje, so semalam aku pun keluarlah dengan kawan aku deder ni. Tak pergi jauh mana pun, setakat dekat sunway aje sebab nak tengok wayang aje kan. So kita orang bergerak lah dalam pukul yakni 2.15 lah sebab aku lambat. Ekeke. Ye lah janji sepatutnya 1.30 petang, tapi masa tu aku tergedik gedik baru nak mandi, lepas tu aku solat zohor, selesai solat tup tup kawan aku dah sampai. Memang kelam kabut pulak cter dia.


Nasib lah aku ni bukan wanita melayu terakhir sangat, nak tepek muka sana sini, haa kalau tak naya lah mau nya kawan aku tunggu berjam jam. Then dah gerak semua, bila sampai memula kawan aku lah dia nak tengok cloud atlas. Superb jugak cerita tu, tengok iklan tertampal macam superb, so aku assume superb lah. Kekeke. Last last tak jadi sebab gilaa kau, datang pukul 2.45 macam tu, dah lah cerita tu malam. Celah mana pulak nak tengok kan. So we are decided to tengok cerita Beautiful creatures yang nak sangat aku tengok tu.




Handsome oiiii. Tergoda aku.



Dalam hati berjoget dah sebab sebenarnya aku dah decide awal pun nak tengok cerita tu, sekali tertunai memang double joget lah. Wakaka. Kecewa lah kawan aku sorang ni sebab nak tengok cloud atlas tak tertunai. Sekali bila dah pusing nak keluar tu ingat nak cari makan kejap sebab movie start 4.30 kan, tetiba kawan aku patah balik cakap nak beli tiket lagi lah nak tengok movie melayu kerat 14 tu. Iolls pun okay aje noks.


So end up tak jadi lah makan sebab movie tu pulak pukul 3.30. Kita orang beli tiket pun pukul berapa dah. Dengan muka ala ala hulk kelaparan, so beli sushi then terus masuk wayang. Andddddddd! guess what? weh kamon lah jangan pikir aku jumpa artis dalam tu, memang tak der memang tak. Kehkehkeh. Korang nak tahu tak aku rasa movie kerat 14 ni movie paling TAK BEST pernah aku tengok. Wei aku rasa nak menangis bergolek, bukan sebab cerita tu sedih tapi sebab aku rasa tak berbaloi beli tiket tu. Memang tak mahal takat rm10 tapi kalau buat beli auntie's anne memang kenyang perut aku. Kecewa aku! T_T








Tapi sebab dah beli kan, so tengok aje lah sampai 10 minit terakhir, kita orang keluar awal for the next movie. Disebabkan aku paling excited nak tengok movie nie, so aku expect more lah kan. Lepas aku dah tengok, what can I say, memang movie ni awesome kebabom wa cakap sama lu. Best weh beautiful creatures ni. Memang best! aku rasa nak tengok banyak kali, tapi sebab aku ni berjimat cermat orangnya,  kahkah! so aku tengok sekali aje lah.



Dasar pemalas. Print screen aje. Kekeke



P/s : Kenapa aku rasa macam tak pernah tengok pelakon ni, ke atau aku ni jenis noob gila, entah entah pelakon ni memang famous ke. Zzzzzzz!

No comments:

Post a Comment